Organització dinàmica i integradora dels components psicològics i biològics de l'individu humà, tant en les seves característiques diferencials permanents com en les seves pròpies modalitats de comportament. [...]
Característica de naturalesa humana que s'associa a una marca, que ajuda a configurar-ne la identitat, a diferenciar-la d'altres i a definir la manera de presentar-se, actuar i expressar-se en relació amb els seus públics. [...]
Conjunt de característiques i trets de naturalesa humana que s'associen a una marca, que n'ajuden a configurar la identitat, a diferenciar-la d'altres i a definir la manera de presentar-se, actuar i expressar-se en relació amb l'entorn i els públics d'interès. [...]
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
Capacitat que posseeixen certs individus de conduir els altres i impulsar-los per la força de la seva personalitat, sense emprar la coacció ni els incentius materials. [...]