Diagrama que indica els diferents punts en què un client es relaciona en línia amb una empresa, des del moment que mostra intenció d'adquirir un producte o contractar un servei fins que ho fa, que permet a l'empresa conèixer l'experiència de client dels seus usuaris i millorar-la. [...]
Mesura de tractament del risc que consisteix a acceptar directament, amb tot el coneixement de la informació disponible, un risc determinat i les seves conseqüències, sense transferir-lo ni compartir-lo. [...]
Imatge precisa que s'adquireix dels consumidors d'un producte o servei a partir de la recopilació i l'anàlisi de les dades disponibles, que permet deduir-ne les necessitats i el tipus de productes que els poden interessar. [...]
Mesura de tractament del risc consistent a dividir el risc entre diversos participants que accepten cooperar i compartir els resultats, tant si són positius com si són negatius. [...]
Modalitat de prevenció del risc en què la disminució de la probabilitat de risc es basa a no concentrar l'activitat en determinats productes, serveis o clients. [...]
Mesura de tractament del risc consistent a fer desaparèixer la font de risc que intervé en una activitat, sigui canviant el procediment amb què es duu a terme o bé substituint la font de risc per un altre recurs que no sigui de risc. [...]
Mesura de tractament del risc consistent a no participar en una activitat o a retirar-se'n a fi d'eludir un risc determinat i les seves conseqüències. [...]