Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
Conjunt de persones amb afinitats o interessos comuns que mantenen de manera habitual una interacció per internet per mitjà d'una mateixa plataforma. [...]
Grup de consumidors o usuaris que se senten fortament vinculats a una marca determinada i que interactuen habitualment amb la marca i entre ells, d'acord amb els interessos que els uneixen. [...]
Organisme internacional constituït el 25 de març de 1957 pels sis Estats fundadors de la Comunitat Europea, alhora que es crea la CEE, amb la missió de contribuir a l'elevació del nivell de vida dels Estats membres i al desenvolupament dels intercanvis amb la resta de països a través de l [...]
Primera de les comunitats europees, fundada el 1952 pel Tractat de París i que van firmar França, Alemanya, Bèlgica, Holanda, Itàlia i Luxemburg, que es dirigia inicialment envers la regulació, sota una normativa comuna, del mercat del carbó i de l'acer entre aquests sis estats, i que en l'actualit [...]
Màrqueting que consisteix a fer que una comunitat de receptors conegui un producte o un servei, generalment per Internet o per correu electrònic, i en transmeti informació voluntàriament o involuntàriament a d'altres, i aquests a uns altres, i així successivament. [...]
Vincle de fidelitat que un usuari o comunitat estableixen amb una marca determinada com a conseqüència de l'experiència positiva que els genera interaccionar-hi i, en general, de l'afinitat que hi senten, que és promoguda per la mateixa marca mitjançant accions en les plataformes digitals. [...]