Resultats de la cerca frase exacta: 8

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. impuls tecnològic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Influència de la innovació tecnològica sobre el mercat, que es tradueix en la creació de noves necessitats en els consumidors i en l'estímul de les vendes. [...]
2. estratègia d'impuls
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting centrada fonamentalment en la promoció de vendes, que s'adreça als canals de distribució perquè facin més comandes del producte. [...]
3. impuls
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Força interna que impel·leix una persona a fer una acció a fi de satisfer una necessitat específica. [...]
4. compra per impuls
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Compra no premeditada que obeeix a la voluntat de satisfer un desig sobtat que sorgeix generalment en el moment en què s'entra en contacte amb algun producte o servei. [...]
5. estratègia d'impuls
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting, centrada fonamentalment en la promoció de vendes, que s'adreça als canals de distribució perquè facin més comandes de producte. [...]
6. empresa emergent
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa, generalment petita, que sorgeix amb l'impuls de les tecnologies de la informació i la comunicació i que registra un accelerat ritme de creixement amb l'objectiu de revalorar-se en borsa. [...]
7. rellançament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions destinades a donar un nou impuls comercial a un producte o a una marca ja existent en el mercat, generalment perquè no ha tingut l'èxit previst, perquè se'n desitja allargar el cicle de vida o perquè la conjuntura del mercat ho aconsella o permet. [...]
8. rellançament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions destinades a donar un nou impuls promocional a un producte o a una marca ja existent en el mercat, generalment perquè no ha tingut l'èxit previst, perquè se'n desitja allargar el cicle de vida o perquè la conjuntura del mercat així ho aconsella o permet. [...]