Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
Document elaborat per un anunciant o per una agència de publicitat que sintetitza els eixos de comunicació d'una campanya publicitària i que fixa els principis i les directrius que han de servir de guia per a elaborar l'estratègia creativa, i que sol incloure la definició del públic objectiu, el po [...]
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
Plataforma de canvi de criptomonedes que funciona sense intermediaris i basa el seu funcionament en un programari que interactua directament amb la cadena de blocs de les criptodivises que permet bescanviar. [...]
Plataforma web des de la qual és possible comprar i vendre criptomonedes a canvi de contraprestacions econòmiques, en concepte de monedes de curs legal o d'altres criptomonedes. [...]
Estàndard internacional que informa l'internauta sobre la política de privacitat dels llocs web que visita i l'ús que fan de la informació personal. [...]
Sistema de finançament d'un projecte per mitjà de les aportacions individuals, sovint modestes, d'un gran nombre de persones a través d'una plataforma web. [...]
Persona que s'encarrega de vetllar perquè una marca s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]