Resultats de la cerca frase exacta: 9

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. recepció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acte d'acollir en una corporació un personatge, amb assistència de convidats importants. [...]
2. primer pla
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Pla en què es veu el cos d'un personatge des del cap fins a les espatlles aproximadament. [...]
3. avatar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un usuari d'una xarxa social perquè el representi en aquesta xarxa. [...]
4. globus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Espai tancat, generalment per un cercle o un quadrilàter irregular, que conté els diàlegs o els pensaments d'un personatge d'una historieta il·lustrada. [...]
5. aptònim
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Antropònim que semànticament té relació amb alguna característica física, moral, professional o d'altra mena de la persona o el personatge de ficció que porta el nom. [...]
6. extra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que actua o intervé en una producció audiovisual com a personatge incidental, generalment sense diàleg, o com a element humà d'ambientació, especialment en escenes de multituds. [...]
7. doble
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que substitueix un actor en el rodatge de determinades escenes, sovint perilloses o que requereixen una habilitat especial, o que representa en la ficció un personatge real per la seva semblança física. [...]
8. anunci testimonial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anunci en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]
9. publicitat testimonial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicitat en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]