Resultats de la cerca frase exacta: 39

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. personalitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona coneguda pel seu prestigi, fama o distinció, que és objecte de tracte preferent. [...]
2. personalitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona coneguda pel seu prestigi, fama o distinció, que és objecte de tracte preferent. [...]
3. personalitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona coneguda pel seu prestigi, fama o distinció, que és objecte de tracte preferent. [...]
4. personalitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Organització dinàmica i integradora dels components psicològics i biològics de l'individu humà, tant en les seves característiques diferencials permanents com en les seves pròpies modalitats de comportament. [...]
5. atribut de personalitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Característica de naturalesa humana que s'associa a una marca, que ajuda a configurar-ne la identitat, a diferenciar-la d'altres i a definir la manera de presentar-se, actuar i expressar-se en relació amb els seus públics. [...]
6. personalitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de característiques i trets de naturalesa humana que s'associen a una marca, que n'ajuden a configurar la identitat, a diferenciar-la d'altres i a definir la manera de presentar-se, actuar i expressar-se en relació amb l'entorn i els públics d'interès. [...]
7. personalitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'elements que diferencien una marca de les altres i que incideixen en la configuració de la identitat de marca. [...]
8. espai de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Àmbit vital, d'activitat o de coneixement amb què una marca desitja que els consumidors l'associïn com a base per a la construcció del seu imaginari de marca, amb els valors, els atributs i la personalitat que la defineixen. [...]
9. credibilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Adequació d'un nom de marca a la personalitat, posicionament, proposició de valor, benefici, públic objectiu, arquitectura, etc., de la marca. [...]
10. carisma
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Capacitat que posseeixen certs individus de conduir els altres i impulsar-los per la força de la seva personalitat, sense emprar la coacció ni els incentius materials. [...]
Pàgines  1 / 4 
Pàgina  1  2  3  4  Següent >>