Resultats de la cerca frase exacta: 13

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. preparació de comandes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció d'extreure productes d'un magatzem per elaborar una comanda. [...]
2. llista de persones amb informació privilegiada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació de totes les persones que tenen accés a informació confidencial sobre l'estat financer d'una corporació, tant si és de manera permanent com si se circumscriu a determinades operacions, que aquesta corporació està obligada a elaborar, mantenir i posar a disposició de les autoritats que [...]
3. en sèrie
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Manera d'organitzar i executar el procés de producció amb una utilització intensiva de maquinària per a aconseguir elaborar productes idèntics. [...]
4. estadística
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de dades referent a primes, sinistres, etc., sense elaborar matemàticament, emprades per a seguir-ne l'evolució a través dels exercicis. [...]
5. planificador de mitjans | planificadora de mitjans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Professional d'una agència de publicitat o d'una central de mitjans encarregat d'elaborar l'estratègia i la planificació de mitjans. [...]
6. exercici comptable
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Període de temps que serveix de referència per a dur a terme l'obligació d'elaborar els estats comptables que exigeixen les lleis. [...]
7. exercici comptable
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Període de temps que serveix de referència per a dur a terme l'obligació d'elaborar els estats comptables que exigeixen les lleis. [...]
8. brífing
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Reunió que té l'objectiu d'informar detalladament sobre les característiques d'un producte o un servei a fi d'elaborar una estratègia publicitària efectiva. [...]
9. brífing de mitjans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Brífing que un anunciant presenta a l'agència de publicitat o a la central de mitjans perquè l'utilitzi com a guia per elaborar l'estratègia de mitjans. [...]
10. director d'art | directora d'art
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Creatiu encarregat de la concepció visual i gràfica dels missatges publicitaris, que s'ocupa fonamentalment de definir l'estratègia artística, elaborar esbossos i maquetes, controlar la producció del material publicitari i seleccionar els il·lustradors, fotògrafs, realitzadors, models i d [...]
Pàgines  1 / 2 
Pàgina  1  2  Següent >>