Operació consistent a ajuntar diverses accions ja emeses per crear accions de valor nominal augmentat proporcionalment sense afectar el capital social d'una empresa, generalment amb la intenció de compensar caigudes importants a la borsa i facilitar els moviments econòmics de l'entitat afectada. [...]
Persona que s'encarrega de crear, fer créixer, administrar i dinamitzar comunitats virtuals d'acord amb l'estratègia de l'organització que les promou. [...]
Publicitat l'objectiu de la qual és donar a conèixer una marca, crear, fixar o canviar-ne la imatge, augmentar-ne la notorietat o mantenir la fidelitat dels consumidors. [...]
Empresa que es dedica a crear, preparar, programar, executar i avaluar accions, campanyes o programes de relacions públiques per als seus clients i a assessorar-los en temes de relacions públiques. [...]
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca. [...]