Resultats de la cerca frase exacta: 10

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. estratègia de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]
2. màrqueting d'entrada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de màrqueting no intrusives basades en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural, el màrqueting de cercadors, el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense [...]
3. càmera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dispositiu per a captar, enregistrar o reproduir imatges. [...]
4. emissor | emissora
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona física o jurídica, de caràcter públic o privat, que emet actius com a mitjà per captar recursos externs i autofinançar-se. [...]
5. escolta activa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica de comunicació que consisteix a observar, captar i interpretar el que diu l'audiència sobre un tema, una campanya, una organització, etc. [...]
6. construcció de marca d'ocupador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia que segueix una empresa per a projectar una imatge de qualitat dels seus llocs de treball amb l'objectiu de fidelitzar els treballadors actuals i captar nous talents. [...]
7. preu de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Preu de llançament intencionadament elevat, per aprofitar el valor de novetat, que es redueix progressivament a mesura que es desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]
8. màrqueting de continguts
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca. [...]
9. estratègia de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]
10. màrqueting d'entrada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions de màrqueting no intrusives basades en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural, el màrqueting de cercadors, el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense [...]