Resultats de la cerca frase exacta: 11

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. revisió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anàlisi que solen dur a terme de manera conjunta un anunciant i una agència de publicitat per a fer una valoració d'allò que han aconseguit per a una marca les accions de màrqueting i de comunicació realitzades, i per a preparar i orientar accions futures. [...]
2. senyalització
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de senyals per a orientar i informar les persones que circulen per un indret. [...]
3. senyalització
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de senyals per a orientar i informar les persones que visiten una fira o assisteixen a un congrés. [...]
4. operació de mercat obert
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Operació de política monetària de l'Eurosistema per a controlar les taxes d'interès, gestionar la liquiditat del mercat i orientar la política monetària. [...]
5. incentiu fiscal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Mesura de reducció d'impostos adoptada pels poders públics amb l'objectiu d'encoratjar les persones o empreses a orientar les seves despeses, inversions o la producció en una direcció determinada. [...]
6. projecte d'empresa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de propòsits d'una organització que serveix de marc de referència per a orientar els objectius estratègics de futur, d'acord amb la seva cultura corporativa i seguint unes polítiques d'acció específiques. [...]
7. projecte d'empresa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de propòsits d'una organització que serveix com a marc de referència per orientar els seus objectius estratègics de futur, d'acord amb la seva cultura d'empresa i seguint unes polítiques d'acció específiques. [...]
8. arquitectura de noms
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estructura organitzada del conjunt de noms dels productes, línies de producte, departaments, serveis, etc. d'una empresa, que reflecteix les relacions que s'estableixen entre ells i que serveix per a definir i orientar la creació de noms nous. [...]
9. revisió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anàlisi que generalment duen a terme de manera conjunta un anunciant i una agència de publicitat per fer una valoració d'allò que han aconseguit per a una marca les accions de màrqueting i de comunicació realitzades, i per preparar i orientar les accions futures. [...]
10. oficina d'informació al consumidor
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Centre de titularitat pública que té com a finalitat fonamental informar i orientar els consumidors sobre l'exercici dels seus drets, rebre les denúncies i reclamacions dels consumidors per remetre-les a les entitats o organismes corresponents i, en general, l'atenció, defensa i protecció dels [...]
Pàgines  1 / 2 
Pàgina  1  2  Següent >>