Modalitat publicitària consistent a esmentar o a fer aparèixer, com si formés part de l'ambient, un producte o el nom d'una marca en les escenes d'una pel·lícula o d'una sèrie televisiva. [...]
Entorn natural en què actua una organització, integrat per l'aire, l'aigua, la terra, els recursos naturals, la flora, la fauna, els éssers humans, l'espai exterior i les seves interrelacions. [...]
Conjunt de circumstàncies físiques, econòmiques, polítiques, legals, demogràfiques, socials, culturals, etc., que configuren l'ambient en què una organització desenvolupa la seva activitat. [...]
Conjunt de circumstàncies físiques, econòmiques, polítiques, legals, demogràfiques, socials, culturals, etc., que configuren l'ambient en què una organització desenvolupa la seva activitat. [...]
Estratègia de màrqueting que duu a terme una empresa per comercialitzar i promocionar productes, tècniques, processos o serveis que tenen un impacte perjudicial nul o molt baix sobre el medi ambient al llarg de les fases de producció, aplicació o prestació, o que contribueixen d'una manera directa [...]
Conjunt de característiques de l'ambient de treball d'una organització, percebudes pels seus membres i que influeixen en la seva actitud i conducta. [...]
Conjunt de característiques de l'ambient de treball d'una organització, percebudes pels seus membres i que influeixen en la seva actitud i conducta. [...]
Etiqueta homologada per un organisme oficial que identifica un producte amb poca o cap repercussió sobre el medi ambient d'acord amb uns criteris establerts. [...]
Conjunt de principis, normes i accions adoptats voluntàriament per una empresa pel que fa a la relació amb les parts interessades, el medi ambient i la comunitat. [...]