Persona que, generalment amb finalitat empresarial, s'ocupa d'observar, analitzar i investigar les tendències futures en els hàbits de consum, especialment dels joves. [...]
Persona que s'ocupa d'analitzar els temps de les operacions i els mètodes de treball relatius a un procés o un servei d'una empresa o una organització, generalment de l'àmbit industrial, amb l'objectiu de millorar-ne el rendiment. [...]
Tècnica consistent a analitzar de manera automàtica, per mitjà de la mineria de dades i de processadors del llenguatge natural, les intervencions dels usuaris a internet, especialment a les xarxes socials, amb l'objectiu d'obtenir informació rellevant sobre la percepció que tenen de determinats [...]
Reunió d'experts amb l'objectiu específic d'analitzar un problema des de tots els angles possibles, sense proposar-hi necessàriament cap solució. [...]
Disciplina informàtica que s'encarrega de tractar computacionalment les llengües naturals, o llenguatges humans, per a obtenir, analitzar i generar textos orals o escrits. [...]
Conjunt de mitjans i procediments per a obtenir, enregistrar i analitzar dades a fi de transformar-les en informació útil per prendre decisions de màrqueting. [...]
Tècnica informàtica que consisteix a analitzar un gran volum de fonts textuals a fi d'extreure'n informació significativa i deduir patrons de coneixement que puguin generar aplicacions pràctiques. [...]
Tècnica informàtica que consisteix a analitzar un gran volum d'informació emmagatzemada en diferents bases de dades a fi de deduir patrons de coneixement que puguin generar aplicacions pràctiques. [...]
Tècnica informàtica que consisteix a analitzar un gran volum d'informació emmagatzemada en diferents bases de dades a fi de deduir patrons de coneixement que puguin generar aplicacions pràctiques. [...]
Professional del departament creatiu encarregat fonamentalment de dirigir un o més equips creatius, participar en l'elaboració d'estratègies creatives, supervisar la producció i analitzar la creativitat de la competència. [...]