Resultats de la cerca frase exacta: 4

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. factor clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualsevol dels esdeveniments en els quals l'organització no intervé de forma directa perquè formen part de l'entorn, però l'evolució dels quals pot incidir de manera significativa en l'acompliment de la missió. [...]
2. publicitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Comunicació persuasiva i/o informativa sobre els productes, serveis, marques, etc., d'un anunciant per mitjà, fonamentalment, d'anuncis subscrits i pagats per l'anunciant, el qual en controla el missatge, l'objectiu de la qual és incidir directament o indirecta en els comportaments de compra i de [...]
3. publicitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Comunicació persuasiva o informativa sobre els productes, els serveis, les marques, etc., d'un anunciant, per mitjà, fonamentalment, d'anuncis subscrits i pagats per l'anunciant, que es proposa com a objectiu incidir directament o indirectament en els comportaments de compra i de consum dels [...]
4. publicitat electrònica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Comunicació persuasiva o informativa sobre els productes, els serveis, les marques, etc., d'un anunciant, per mitjà d'anuncis difosos per una xarxa de telecomunicacions, generalment Internet, que es proposa com a objectiu incidir directament o indirectament en els comportaments de compra i de [...]