Resultats de la cerca bàsica: 9

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. síntesi de la parla
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tècnica informàtica que permet generar automàticament una veu que simula la veu humana, creada a partir de sons humans digitalitzats o de sons generats per un ordinador. [...]
2. corpus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de textos, escrits o transcrits de la parla, que es recullen amb la finalitat de ser analitzats des del punt de vista lingüístic, mitjançant tècniques de processament del llenguatge natural. [...]
3. llenguatge de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Manera com una marca parla de si mateixa o dels seus productes per mitjà de l'expressió verbal. [...]
4. funció metalingüística
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Funció del llenguatge mitjançant la qual es parla de la llengua mateixa, de manera que el missatge se centra en el codi lingüístic. [...]
5. registre
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Varietat funcional d'una llengua definida d'acord amb els factors de la situació comunicativa, com ara el nivell de formalitat o el tema del qual es parla. [...]
6. registre
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Varietat funcional d'una llengua definida d'acord amb els factors de la situació comunicativa, com ara el nivell de formalitat o el tema del qual es parla. [...]
7. traducció simultània
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Traducció, a un idioma o a més d'un, que es proporciona als assistents a un acte públic, a través d'auriculars, d'una manera gairebé simultània a les paraules pronunciades per qui hi parla. [...]
8. anunci testimonial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anunci en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]
9. publicitat testimonial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicitat en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]