51.
esfàgnides
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Subclasse de molses que inclou els esfagnes. Individu d'aquesta subclasse. [...]
|
52.
proboscidis
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Ordre de mamífers que comprèn els elefants. Individu d'aquest ordre. [...]
|
53.
quitridiomicots
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Divisió de fongs, que comprèn els quitridiomicets. Individu d'aquesta divisió. [...]
|
54.
zoantaris
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Classe d'invertebrats antozous amb simetria hexàmera. Individu d'aquesta classe. [...]
|
55.
anglosaxó anglosaxona
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Individu dels pobles germànics que envaïren les illes Britàniques al segle v. Relatiu o pertanyent als anglosaxons. Individu de qualsevol dels pobles de cultura britànica. Relatiu o pertanyent als pobles de cultura britànica. Anglès antic. [...]
|
56.
acipensèrids
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Família de peixos condrostis, que inclou els esturions. Individu d'aquesta família. [...]
acipensèrids
|
57.
acrídids
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Família d'insectes ortòpters que comprèn la llagosta. Individu d'aquesta família. [...]
|
58.
acrasials
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Ordre de fongs acrasiomicots, d'esporulació molt simple. Individu d'aquest ordre. [...]
|
59.
acrasiomicots
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Divisió de fongs ameboides que no formen plasmodis. Individu d'aquesta divisió. [...]
|
60.
afectivitat
Font
Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Capacitat de l'individu per a experimentar afectes. Conjunt dels fenòmens afectius. [...]
|