1.
catàleg de dades i documents electrònics
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Relació actualitzada de dades i documents electrònics relatius a ciutadans i organitzacions, que estan en poder de l'administració pública i que els empleats públics poden obtenir per mitjans electrònics per evitar haver-los de demanar als ciutadans i organitzacions. [...]
|
2.
catàleg de dades i documents electrònics
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
[...]
|
3.
confrontació de documents
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Protecció civil. Defensa
Actuació que consisteix a preservar, analitzar i valorar les analogies i diferències que presenten un document dubitatiu i un document indubitatiu, que serveix per a identificar l'autor i la procedència del document dubitatiu. [...]
|
4.
custòdia de documents
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
[...]
|
5.
falsificació de documents
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
[...]
|
6.
validació de documents
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
[...]
|
7.
arxiu electrònic de documents
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Arxiu en què es poden emmagatzemar per mitjans electrònics tots els documents utilitzats en els actes administratius, i en què s'han de conservar els documents electrònics que continguin actes administratius que afectin drets o interessos de particulars, per assegurar la identitat i la integritat [...]
|
8.
arxiu electrònic de documents
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Arxiu on es poden emmagatzemar per mitjans electrònics tots els documents utilitzats en les actuacions administratives, i on s'han de conservar els documents electrònics que continguin actes administratius que afectin drets o interessos de particulars, en format original o en un altre que asseguri [...]
|
9.
acta d'exhibició de documents
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Acta en què un notari transcriu documents o en fa una relació de manera total o parcial i, a vegades, legitima signatures o determina saldos comptables. [...]
|
10.
acta de tramesa de documents per correu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Acta que acredita el contingut d'una carta o d'un document que es transmet per correu, la data de lliurament a l'oficina postal i, si escau, l'expedició del resguard d'imposició corresponent com a certificat i la recepció per part del notari del justificant de recepció. [...]
|