Resultats de la cerca frase exacta: 17

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. mix de comunicació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
2. publicitat oficial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicitat que les organitzacions estan obligades a difondre per llei a través dels mitjans de comunicació. [...]
3. propaganda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
4. propaganda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Comunicació persuasiva l'objectiu de la qual és difondre una ideologia política, religiosa, etc., i aconseguir-ne adeptes. [...]
5. mitjà publicitari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Canal compost per un o més suports de comunicació que és susceptible de contenir i difondre missatges publicitaris. [...]
6. exclusiva de publicitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa encarregada de difondre publicitat i que, per contracte, posseeix l'exclusiva de l'explotació publicitària en un o diversos mitjans o suports. [...]
7. balisa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Emissor de senyals radioelèctrics enviats des d'un punt a un terminal mòbil amb la finalitat de difondre informació del sistema o de localització. [...]
8. campanya publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions publicitàries planificades i desenvolupades durant un període determinat a fi de donar a conèixer o de difondre un producte o un servei. [...]
9. data de tancament
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Data límit en què un suport imprès o audiovisual que ha de difondre publicitat ha d'haver rebut els originals, fotolits o disquets dels anuncis. [...]
10. viralitzar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Difondre continguts a través d'internet, especialment per mitjà de les xarxes socials, creant en poc temps un efecte propagador anàleg al d'un virus. [...]
Pàgines  1 / 2 
Pàgina  1  2  Següent >>