Resultats de la cerca frase exacta: 9

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. recepció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acte d'acollir en una corporació un personatge, amb assistència de convidats importants. [...]
2. primer pla
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Pla en què es veu el cos d'un personatge des del cap fins a les espatlles aproximadament. [...]
3. avatar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Personatge virtual definit amb els trets individuals escollits per un usuari d'una xarxa social perquè el representi en aquesta xarxa. [...]
4. globus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Espai tancat, generalment per un cercle o un quadrilàter irregular, que conté els diàlegs o els pensaments d'un personatge d'una historieta il·lustrada. [...]
5. aptònim
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Antropònim que semànticament té relació amb alguna característica física, moral, professional o d'altra mena de la persona o el personatge de ficció que porta el nom. [...]
6. extra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
7. doble
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que substitueix un actor en el rodatge de determinades escenes, sovint perilloses o que requereixen una habilitat especial, o que representa en la ficció un personatge real per la seva semblança física. [...]
8. anunci testimonial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Anunci en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]
9. publicitat testimonial
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicitat en què un expert, un personatge cèlebre o un consumidor real o fictici parla favorablement del producte o servei que s'anuncia, amb la finalitat fonamental d'augmentar la credibilitat del missatge publicitari i d'aconseguir que el consumidor s'identifiqui amb el testimoni. [...]