1.
concepte de comunicació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Concreció creativa de l'eix de comunicació d'una campanya per mitjà de representacions visuals, verbals o sonores. [...]
|
2.
concepte de producte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de característiques que defineixen la naturalesa, les funcions, les prestacions, l'essència, els beneficis, els preus o el públic objectiu d'un producte. [...]
|
3.
concepte de producte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de característiques que defineixen la naturalesa, les funcions, les prestacions, l'essència, els beneficis, el nivell de preus, el públic objectiu, etc., d'un producte. [...]
|
4.
ductilitat del concepte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Característica del concepte de comunicació quan permet la seva adaptació verbal o visual a qualsevol mitjà o suport publicitaris sense perdre l'essència comunicativa, o quan admet un tractament evolutiu que li permet de durar en el temps. [...]
|
5.
test de concepte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Test per a comprovar com els consumidors interpreten i avaluen el concepte de producte o l'eix de comunicació d'una campanya publicitària. [...]
|
6.
xart de concepte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Creació conceptual que serveix per a presentar a l'anunciant les idees publicitàries, en forma d'imatges o textos, en l'estadi de creació més primitiu o abstracte. [...]
|
7.
concepte de l'assentament
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
[...]
|
8.
etiquetar
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Posar un identificador que permet vincular una imatge, vídeo, enllaç o marcador amb un concepte, usuari, lloc o categoria. [...]
|
9.
ideograma
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Signe gràfic que representa un concepte. [...]
|
10.
prorratejar
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Distribuir un concepte retributiu en parts proporcionals fetes efectives periòdicament. [...]
|