11.
Estudi General de Mitjans
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estudi estadístic multimèdia de l'audiència de la televisió, la ràdio, els mitjans impresos, el cinema i Internet a l'Estat espanyol dut a terme per l'Associació per a la Investigació de Mitjans de Comunicació a través d'enquestes periòdiques. [...]
|
12.
màrqueting tradicional
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting que es duu a terme fora de l'àmbit digital i que inclou accions de difusió tradicional com ara les relacions publiques, els mitjans de comunicació com televisió, ràdio, premsa, i també publicitat impresa, banderoles, promocions i descomptes, etc. [...]
|
13.
emissió en cadena
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Emissió simultània d'un programa de ràdio o de televisió per dues o més emissores. [...]
|
14.
pausa publicitària
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Interrupció momentània d'un programa de televisió o de ràdio per tal d'emetre publicitat. [...]
|
15.
telèfon mòbil
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Telèfon de dimensions petites i independent de qualsevol suport, que funciona mitjançant ones de ràdio d'alta freqüència. [...]
|
16.
oportunitat de sentir
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
|
17.
programació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de programes que componen el temps d'emissió d'una cadena de ràdio o de televisió durant un període determinat. [...]
|
18.
ràfega
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Fragment musical breu que a la ràdio s'utilitza com a element de divisió, unió o transició de dues situacions, notícies, etc. [...]
|
19.
careta
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'imatges o sons que serveixen de presentació i de tancament d'un programa de televisió o de ràdio i que l'identifiquen. [...]
|
20.
temps publicitari
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Temps de programació a la ràdio o a la televisió que un anunciant pot contractar, pagant un preu establert, per tal d'inserir-hi publicitat. [...]
|