101.
venda porta a porta
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Venda personal en què el venedor visita els possibles compradors al seu domicili sense conèixer-los ni haver-ne fet una selecció prèvia. [...]
|
102.
animació del punt de venda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de mitjans i tècniques que tenen l'objectiu de dinamitzar un punt de venda per crear una atmosfera atractiva per als clients i augmentar les vendes de l'establiment o d'una marca que hi organitza alguna acció de promoció. [...]
|
103.
auditoria de punts de venda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Investigació realitzada en una mostra d'establiments comercials de venda al detall per a obtenir informació de vendes, estocs i compres i que inclou dades relatives a marques, formats de presentació dels productes, preus, lineals, marxandatge, promocions, publicitat en el punt de venda, etc. [...]
|
104.
empresa de venda per correu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Empresa de venda a distància que utilitza el servei de correus com a mitjà de distribució de productes o serveis. [...]
|
105.
màrqueting de venda al detall
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia de promoció enfocada al client final minorista. [...]
|
106.
preu de venda al públic
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Preu de venda que el client final ha de satisfer, amb els impostos inclosos i les eventuals despeses de tramesa, referit a la unitat del producte a la venda i també al preu per unitat de mesura, quan es tracta de productes a doll. [...]
|
107.
preu de venda al públic
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Preu de venda que el client final ha de satisfer, amb impostos inclosos i despeses de tramesa, si n'hi ha, referit a la unitat del producte a la venda i també al preu per unitat de mesura quan es tracta de productes a doll. [...]
|
108.
variació del preu de venda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Diferència entre el preu esperat d'un producte o servei d'una empresa i el seu preu de venda real. [...]
|
109.
venda a carta de gràcia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Venda que conté el pacte de carta de gràcia. [...]
|
110.
warrant de venda [warrant: en]
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Warrant que dona dret de venda al titular. [...]
|