81.
tenda canadenca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Lleure. Turisme
Tenda de campanya de base rectangular i amb dos aiguavessos que arriben fins a terra. [...]
|
82.
imatge clau
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Motiu visual concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
|
83.
so clau
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Motiu sonor concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
|
84.
so clau
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Motiu sonor concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
|
85.
uniforme operatiu
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Protecció civil. Defensa
Uniforme especial utilitzat pels membres d'un cos policial, que s'ha d'adequar a les necessitats del servei. [...]
|
86.
audiència útil
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nombre de persones de l'audiència neta que formen part del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
|
87.
cobertura útil
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Percentatge de persones de l'audiència neta que formen part del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
|
88.
onada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Cadascun dels cicles d'activitat d'una campanya publicitària mitjançant accions sincronitzades en els diversos mitjans publicitaris. [...]
|
89.
piqueta
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Clau en forma de ganxo que serveix per a tesar-hi els vents de les tendes de campanya. [...]
|
90.
pla de publicitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Pla en què es materialitza l'estratègia publicitària i que comprèn, fonamentalment, la determinació del públic objectiu, el posicionament, els objectius de publicitat, l'eix de comunicació, la continuïtat de la campanya, els mitjans publicitaris que s'utilitzaran, el pressupost i els instruments de [...]
|