1.
mix de comunicació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de comunicacions, que comprèn fonamentalment la publicitat, la promoció de vendes, el màrqueting directe i les relacions públiques, de què se serveix una organització per a donar-se a conèixer, informar el mercat i persuadir-lo que compri els seus productes o serveis i per a difondre els [...]
|
2.
publicitat oficial
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Publicitat que les organitzacions estan obligades a difondre per llei a través dels mitjans de comunicació. [...]
|
3.
propaganda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Comunicació persuasiva l'objectiu de la qual és difondre una ideologia política, religiosa, etc., i aconseguir-ne adeptes. [...]
|
4.
propaganda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Comunicació persuasiva l'objectiu de la qual és difondre una ideologia política, religiosa, etc., i aconseguir-ne adeptes. [...]
|
5.
mitjà publicitari
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Canal compost per un o més suports de comunicació que és susceptible de contenir i difondre missatges publicitaris. [...]
|
6.
exclusiva de publicitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Empresa encarregada de difondre publicitat i que, per contracte, posseeix l'exclusiva de l'explotació publicitària en un o diversos mitjans o suports. [...]
|
7.
balisa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Emissor de senyals radioelèctrics enviats des d'un punt a un terminal mòbil amb la finalitat de difondre informació del sistema o de localització. [...]
|
8.
campanya publicitària
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'accions publicitàries planificades i desenvolupades durant un període determinat a fi de donar a conèixer o de difondre un producte o un servei. [...]
|
9.
data de tancament
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Data límit en què un suport imprès o audiovisual que ha de difondre publicitat ha d'haver rebut els originals, fotolits o disquets dels anuncis. [...]
|
10.
viralitzar
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Difondre continguts a través d'internet, especialment per mitjà de les xarxes socials, creant en poc temps un efecte propagador anàleg al d'un virus. [...]
|