71.
signatari | signatària
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Persona física que compta amb un dispositiu de creació de signatura electrònica i que actua en nom propi o en nom de la persona física o jurídica a qui representa. [...]
|
72.
disponibilitat de registre
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Qualitat d'un nom de marca de poder ser registrat perquè no hi ha cap nom comercial idèntic o similar en les classes de productes o serveis on es pretén registrar. [...]
|
73.
traducció semàntica
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Traducció d'un nom de marca utilitzant signes lingüístics de la llengua d'arribada que literalment o gairebé signifiquen el mateix que el nom original, amb independència de com es pronunciïn. [...]
|
74.
anàfora
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Repetició d'un mot en un nom de marca. [...]
|
75.
epònim
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Persona que dona el seu nom a una marca. [...]
|
76.
generalització
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Fenomen que es dona quan un nom de marca esdevé el nom genèric d'una categoria de productes, generalment per l'ús freqüent a conseqüència de la seva dominància en el mercat. [...]
|
77.
robatori d'identitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Delicte informàtic que consisteix a utilitzar les dades personals d'altri, com ara el nom, la data de naixement o el número de targeta de crèdit, per tal de cometre un frau. [...]
|
78.
identitat verbal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'elements verbals que identifiquen una marca i la diferencien d'altres marques, com ara el nom, els eslògans, la veu de marca, el to de veu, el vocabulari o els missatges. [...]
|
79.
recordabilitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Capacitat potencial d'un nom de marca de ser recordat. [...]
|
80.
llicència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Permís legal que el propietari d'un nom, una marca, un eslògan o qualsevol altre element subjecte a drets de propietat atorga a un tercer perquè pugui utilitzar-lo, generalment associat a un producte o servei. [...]
|