61.
nom de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom que identifica un producte, un servei, una marca, una organització, etc. [...]
|
62.
nom de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Element identificador i diferenciador d'una marca constituït pel conjunt de signes lingüístics que es poden pronunciar. [...]
|
63.
nom de producte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que designa un producte. [...]
|
64.
nom de servei
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca que designa un servei. [...]
|
65.
protecció de nom
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Protecció jurídica que rep un nom de marca pel fet d'estar registrat. [...]
|
66.
test de nom
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Test per a estudiar la idoneïtat d'un nom de marca considerant aspectes com ara l'adequació al concepte de producte, la pronunciació, la distinció, la recordabilitat o possibles connotacions lingüístiques i culturals no desitjades. [...]
|
67.
tipus de nom
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Cadascuna de les tipologies de noms de marca atenent criteris morfològics, sintàctics, semàntics, etimològics, etc. [...]
|
68.
dret a un nom
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
Dret d'un infant a rebre nom i cognom des del naixement. [...]
|
69.
nom de marca estranger
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Nom de marca pres directament d'una llengua que no és pròpia del territori d'origen de la marca o la sonoritat i la grafia del qual evoquen un origen geogràfic estranger, amb la finalitat d'augmentar-ne el valor percebut. [...]
|
70.
actuació en nom d'altri
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Dret
[...]
|