31.
campanya de relacions públiques
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'accions de relacions públiques planificades i desenvolupades durant un període determinat a fi d'assolir uns objectius prèviament establerts, orientats fonamentalment a aconseguir la confiança dels públics d'una organització i un clima de relació positiu. [...]
|
32.
campanya de seguretat viària
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Transports
Conjunt d'accions planificades i desenvolupades durant un període de temps determinat amb l'objectiu de reduir el nombre d'accidents de trànsit o les seves conseqüències. [...]
|
33.
imatge en tenda de campanya
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències de la salut
Imatge radiològica triangular amb un vèrtex en direcció a l'exterior que es troba a la zona retroglandular de la mama. [...]
|
34.
paté de campanya
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Alimentació. Gastronomia
[...]
|
35.
paté de campanya amb fines herbes
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Alimentació. Gastronomia
[...]
|
36.
paté de campanya de porc ibèric
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Alimentació. Gastronomia
[...]
|
37.
amanida d'enciams, llavors i paté de campanya amb vinagreta de Mòdena
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Alimentació. Gastronomia
[...]
|
38.
rebot
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de missatges rebotats en una campanya de màrqueting per correu electrònic. [...]
|
39.
cost per punt de ràting
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Cost que suposa arribar a un 1% del públic objectiu d'una campanya publicitària. [...]
|
40.
percentatge de rebot
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Expressió en percentatge del rebot que s'ha produït en una campanya de màrqueting. [...]
|