Resultats de la cerca frase exacta: 31

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
11. Estudi General de Mitjans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
12. màrqueting tradicional
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Màrqueting que es duu a terme fora de l'àmbit digital i que inclou accions de difusió tradicional com ara les relacions publiques, els mitjans de comunicació com televisió, ràdio, premsa, i també publicitat impresa, banderoles, promocions i descomptes, etc. [...]
13. emissió en cadena
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Emissió simultània d'un programa de ràdio o de televisió per dues o més emissores. [...]
14. pausa publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Interrupció momentània d'un programa de televisió o de ràdio per tal d'emetre publicitat. [...]
15. telèfon mòbil
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Telèfon de dimensions petites i independent de qualsevol suport, que funciona mitjançant ones de ràdio d'alta freqüència. [...]
16. oportunitat de sentir
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
17. programació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de programes que componen el temps d'emissió d'una cadena de ràdio o de televisió durant un període determinat. [...]
18. ràfega
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fragment musical breu que a la ràdio s'utilitza com a element de divisió, unió o transició de dues situacions, notícies, etc. [...]
19. careta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'imatges o sons que serveixen de presentació i de tancament d'un programa de televisió o de ràdio i que l'identifiquen. [...]
20. temps publicitari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Temps de programació a la ràdio o a la televisió que un anunciant pot contractar, pagant un preu establert, per tal d'inserir-hi publicitat. [...]
Pàgines  2 / 4 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  Següent >>