101.
radiolocalització
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Indústria. Energia
[...]
|
102.
radiolocalització
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Transports
Sistema que permet de localitzar un objecte o un obstacle qualsevol i determinar-ne la posició mitjançant ones radioelèctriques. [...]
|
103.
canal
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Freqüència d'emissió assignada a una emissora de ràdio o televisió. [...]
|
104.
cortineta
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Fragment musical que divideix les seccions d'un programa de ràdio. [...]
|
105.
PUR
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Percentatge de persones que escolta la ràdio en un moment determinat. [...]
|
106.
ajudant de producció | ajudanta de producció
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Treball
Persona que assisteix la direcció de producció i que s'ocupa del suport logístic necessari perquè la producció d'un programa de televisió o de ràdio, una pel·lícula, un espectacle teatral, etc. es desenvolupi sense incidències. [...]
|
107.
escàner
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Protecció civil. Defensa
Aparell o dispositiu que permet fer una exploració de canals de ràdio. [...]
|
108.
radiotelefonia mòbil professional
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Conjunt de xarxes de radiocomunicacions mòbils que permeten d'establir comunicacions de veu i dades per a professionals amb possibilitat de donar servei a grups tancats d'usuaris. Generalment són sistemes privats, propietat de les mateixes empreses que els utilitzen i, per tant, no es tarifa per tr [...]
|
109.
generador de senyal de radiofreqüència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Generador de senyal a les freqüències de ràdio, generalment des d'1 MHz fins a algunes centenes de MHz o alguns GHz. La forma d'ona generada és sinusoidal i permet ser modulada per senyals externs o generats internament. [...]
|
110.
màrqueting directe
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting interactiu que permet establir una comunicació personal amb un públic objectiu precís amb la finalitat d'aconseguir una resposta directa o una transacció comercial, per mitjà del correu, el telèfon, la ràdio, la televisió, Internet o altres mitjans. [...]
|