1.
fer un toc [sobre/damunt/en/a]
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Pressionar breument una zona de la pantalla amb la punta del dit. [...]
|
2.
resum
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Escrit que exposa breument els punts essencials d'una comunicació o d'un article. [...]
|
3.
fer doble toc [sobre/damunt/en/a]
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Pressionar breument dues vegades seguides una zona de la pantalla amb la punta del dit. [...]
|
4.
bagel [en]
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Alimentació. Gastronomia
Panet d'origen jueu de forma anular, que es prepara bullint breument la massa abans de coure-la al forn i que es caracteritza per una coberta lleugerament cruixent i un interior dens. [...]
|
5.
saquet autoescalfable
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Indumentària. Confecció
Petit sac omplert amb una mescla de pólvores que, en sacsejar-les breument, generen calor durant unes hores. [...]
|
6.
fer un toc [sobre/damunt/en/a]
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Pressionar breument una zona de la pantalla amb la punta del dit. [...]
|
7.
escapada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Lleure. Turisme
Viatge de curta durada, d'un cap de setmana o un pont, allargant-lo breument. [...]
|
8.
resum
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Escrit que exposa breument els punts essencials d'una comunicació o d'un article. [...]
|
9.
fer doble toc [sobre/damunt/en/a]
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Pressionar breument dues vegades seguides una zona de la pantalla amb la punta del dit. [...]
|
10.
manifest de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Declaració escrita en què una marca expressa breument els propòsits i principis d'actuació, inspirats en els seus valors, que guien el seu comportament empresarial i la presa de decisions. [...]
|