81.
pensament de dissenyador
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Metodologia de resolució de problemes i de descobriment d'oportunitats inspirada en els procediments del disseny, que intenta aconseguir solucions creatives en què es conjuminin les necessitats de la societat amb allò que és tecnològicament factible i té valor afegit. [...]
|
82.
percentatge de rebot
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Expressió en percentatge del rebot que s'ha produït en una campanya de màrqueting. [...]
|
83.
plataforma de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
|
84.
preparació de comandes
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Acció d'extreure productes d'un magatzem per elaborar una comanda. [...]
|
85.
preu de desnatació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Preu de venda intencionadament elevat d'un nou producte llançat al mercat. [...]
|
86.
producte de reclam
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Producte que s'ofereix a preu rebaixat, a vegades per sota del preu de cost, a fi d'estimular-ne la venda i d'atreure els consumidors cap al punt de venda perquè en comprin d'altres. [...]
|
87.
promesa de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Benefici rellevant, distintiu i durador al qual es pretén que els consumidors associïn una marca. [...]
|
88.
quota de presència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]
|
89.
reconstrucció de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Activitat de màrqueting orientada a donar una nova identitat a un producte o a un servei. [...]
|
90.
rendició de comptes
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Acció d'una persona o una organització de donar explicacions de les accions de les quals és responsable davant l'òrgan de govern corresponent, l'autoritat competent o les parts interessades. [...]
|