Resultats de la cerca bàsica: 147

Diccionaris terminològics
41. imatge clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Motiu visual concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
42. so clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Motiu sonor concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
43. efecte de sobreexposició
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
44. oportunitat de sentir
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de la ràdio. [...]
45. oportunitat de veure
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de qualsevol mitjà, a excepció de la ràdio. [...]
46. ràting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Percentatge de persones del públic objectiu d'una campanya de publicitat o de la població total que han contactat amb un determinat mitjà o suport publicitari. [...]
47. xart
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Cadascun dels suports físics, com ara diapositives o transparències, que s'utilitzen en una presentació de campanya publicitària per a mostrar arguments estratègics, esbossos, eslògans, etc. [...]
48. guió animat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Esbós animat en suport vídeo d'un guió il·lustrat per a facilitar la comprensió d'una campanya publicitària a l'anunciant o per a fer proves prèvies a la realització final de l'anunci. [...]
49. plataforma estratègica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Document elaborat per un anunciant o per una agència de publicitat que sintetitza els eixos de comunicació d'una campanya publicitària i que fixa els principis i les directrius que han de servir de guia per a elaborar l'estratègia creativa. [...]
50. ràtio de clics
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Relació, habitualment expressada en forma de percentatge, entre el nombre de clics que ha rebut un espai publicitari i el nombre de vegades que ha estat vist, la qual s'utilitza per a mesurar l'eficàcia d'una campanya de publicitat en línia. [...]
Pàgines  5 / 15 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>