Resultats de la cerca frase exacta: 165

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. auditor forense | auditora forense
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Especialista en comptabilitat que practica auditories forenses a fi de detectar irregularitats i obtenir proves vàlides per a un procediment judicial. [...]
2. auditar
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Examinar, un auditor, la situació econòmica d'una entitat a fi de comprovar si el seu estat patrimonial o financer reflecteix la realitat. [...]
3. evitació del risc
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Mesura de tractament del risc consistent a no participar en una activitat o a retirar-se'n a fi d'eludir un risc determinat i les seves conseqüències. [...]
4. psicografia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estudi i descripció del perfil psicològic de tipus de consumidors a fi de determinar quines estratègies de màrqueting i comunicació s'ajusten més a les seves característiques. [...]
5. brànding
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
6. llista Robinson
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Llista en què es poden inscriure les persones que desitgen eliminar les seves dades de les llistes de màrqueting a fi de no rebre trameses publicitàries per correu. [...]
7. situació de solvència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Avaluació fonamentalment qualitativa que un banc fa d'un client, principalment des del punt de vista de la solvència, a fi d'estudiar la possible concessió d'un crèdit. [...]
8. estratègia d'estirada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting centrada en la publicitat i la promoció al consumidor, que s'adreça al client final a fi d'induir-lo a demanar el producte en els establiments comercials. [...]
9. venda associada
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Venda en què una entitat ofereix a un client productes o serveis complementaris o similars a d'altres que ha adquirit, a fi d'estalviar-se el cost de buscar nous clients. [...]
10. producte de reclam
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Producte que s'ofereix a preu rebaixat, a vegades per sota del preu de cost, a fi d'estimular-ne la venda i d'atreure els consumidors cap al punt de venda perquè en comprin d'altres. [...]
Pàgines  1 / 17 
Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>