11.
extensió de línia de productes
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a ampliar una línia de productes amb el llançament d'una varietat nova d'un producte ja existent en el mercat. [...]
|
12.
figura de canvi de tendència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Figura que anuncia un canvi de tendència en la cotització d'un valor. [...]
|
13.
figura de continuació de tendència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Figura que anuncia el manteniment de la tendència observada en la cotització d'un valor. [...]
|
14.
fons de capital de risc
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Fons d'inversió que finança, com a accionista minoritari temporal, la creació, la promoció o el desenvolupament d'empreses petites i mitjanes que no cotitzen a la borsa. [...]
|
15.
índex de preus de consum
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Índex calculat per l'autoritat estadística competent que mesura la variació dels preus dels béns de consum en un període determinat. [...]
|
16.
societat de capital de risc
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Societat anònima que finança, com a accionista minoritari temporal, la creació, la promoció o el desenvolupament d'empreses petites i mitjanes que no cotitzen a la borsa. [...]
|
17.
discriminació de preus de primer grau
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobra el preu màxim que es considera possible per cada unitat, independentment de la quantitat venuda o del segment de mercat a què pertany el comprador. [...]
|
18.
discriminació de preus de segon grau
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobren diferents preus per unitat en funció de la quantitat de productes o serveis venuts. [...]
|
19.
discriminació de preus de tercer grau
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Discriminació de preus en què es cobren diferents preus per unitat en funció del segment de mercat a què pertany el comprador. [...]
|
20.
gestió de l'experiència de client
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de procediments que utilitza una empresa per a seguir, supervisar i organitzar la seva interacció amb els clients, que té com a objectiu millorar la percepció que els clients tenen de l'empresa i fidelitzar-los. [...]
|