21.
demanar
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Sol·licitar a una persona física o jurídica una feina, un producte o un servei. [...]
|
22.
consorci
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Acord d'actuació coordinada o d'unió temporal entre diverses empreses, generalment del mateix ram, amb l'objecte d'obtenir avantatges en els preus o de controlar o enfortir un mercat determinat. [...]
|
23.
dades de segona font
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de dades que una empresa o organització recopila d'usuaris propis o aliens a partir de les dades de primera font d'una altra empresa o organització amb qui té relació. [...]
|
24.
comunicat intern
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Document emprat per a comunicar fets o informacions a persones o unitats de treball d'una mateixa organització. [...]
|
25.
dades de primera font
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de dades que una empresa o organització recopila dels seus usuaris, mitjançant eines pròpies, a partir del comportament que tenen o de les accions que fan a les seves aplicacions o pàgines web. [...]
|
26.
responsabilitat de retre comptes
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Obligació d'una persona o una organització de donar explicacions quan escaigui de les accions de les quals és responsable davant l'òrgan de govern corresponent, l'autoritat competent o, en general, les parts interessades. [...]
|
27.
accident en el trajecte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Accident laboral que s'esdevé anant a la feina o tornant-ne, o durant l'exercici de certes funcions sindicals. [...]
|
28.
IVA repercutit
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
IVA que una empresa o un professional aplica al client sobre el preu de venda dels productes o serveis. [...]
|
29.
associació de marques
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Activitat de màrqueting consistent en la utilització en un mateix producte o servei de dues marques o més, generalment d'empreses diferents, o d'una marca comuna creada per diverses empreses, amb l'objectiu de reforçar la imatge de les marques implicades i augmentar la percepció de qualitat del [...]
|
30.
influenciador | influenciadora
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Persona que amb els seus consells o opinions afecta de manera directa o indirecta el comportament de compra del decisor. [...]
|