1.
captar
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Arts
[...]
|
2.
qanat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Galeria subterrània d'època andalusina construïda per a captar aigua freàtica. [...]
|
3.
tràfic d'éssers humans
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Ciències socials
Acció de captar, transportar o acollir persones, sovint aprofitant-se d'una situació de vulnerabilitat, per mitjà de l'amenaça, l'engany, l'ús de la força o el pagament a algú amb autoritat sobre les víctimes, amb la finalitat d'explotar-les. [...]
|
4.
copsar
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Arts
[...]
|
5.
caça de wifis
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Pràctica consistent a captar i inventariar senyals de xarxes wifi desprotegides des d'un vehicle en moviment mitjançant un dispositiu portàtil. [...]
|
6.
màrqueting de continguts
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Comunicació. Audiovisuals
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca. [...]
|
7.
parany fotogràfic
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Arts
Dispositiu format per una càmera fotogràfica, una font d'alimentació, un sistema de detecció i, opcionalment, un sistema d'il·luminació i un atraient, que s'utilitza per a captar imatges de fauna sense la presència humana. [...]
|
8.
bombardeig de missatges
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Tecnologies de la informació i la comunicació
Atac de denegació de servei que consisteix a enviar un flux continuat de missatges de text a un dispositiu mòbil a una velocitat molt alta, amb l'objectiu de col·lapsar el dispositiu, causar molèsties o captar l'atenció de la víctima. [...]
|
9.
estratègia de desnatació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting que consisteix a llançar un producte al mercat a un preu intencionadament elevat que es redueix progressivament a mesura que se'n desenvolupen les vendes a fi de captar segments de mercat nous més sensibles al preu. [...]
|
10.
màrqueting d'entrada
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'accions de màrqueting no intrusives basades en l'ús combinat de diferents tècniques, especialment l'optimització natural, el màrqueting de cercadors, el màrqueting de continguts i les xarxes socials, que té per objectiu captar l'interès dels usuaris i atraure'ls com a clients, sense [...]
|