Resultats de la cerca bàsica: 7.878

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
81. pensament de dissenyador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Metodologia de resolució de problemes i de descobriment d'oportunitats inspirada en els procediments del disseny, que intenta aconseguir solucions creatives en què es conjuminin les necessitats de la societat amb allò que és tecnològicament factible i té valor afegit. [...]
82. percentatge de rebot
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Expressió en percentatge del rebot que s'ha produït en una campanya de màrqueting. [...]
83. plataforma de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
84. preparació de comandes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció d'extreure productes d'un magatzem per elaborar una comanda. [...]
85. preu de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Preu de venda intencionadament elevat d'un nou producte llançat al mercat. [...]
86. producte de reclam
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Producte que s'ofereix a preu rebaixat, a vegades per sota del preu de cost, a fi d'estimular-ne la venda i d'atreure els consumidors cap al punt de venda perquè en comprin d'altres. [...]
87. promesa de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Benefici rellevant, distintiu i durador al qual es pretén que els consumidors associïn una marca. [...]
88. quota de presència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]
89. reconstrucció de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat de màrqueting orientada a donar una nova identitat a un producte o a un servei. [...]
90. rendició de comptes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció d'una persona o una organització de donar explicacions de les accions de les quals és responsable davant l'òrgan de govern corresponent, l'autoritat competent o les parts interessades. [...]
Pàgines  9 / 788 
<< Anterior  Pàgina  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Següent >>