1.
ludificació
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per a crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris. [...]
|
2.
agrupament d'accions
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Operació consistent a ajuntar diverses accions ja emeses per crear accions de valor nominal augmentat proporcionalment sense afectar el capital social d'una empresa, generalment amb la intenció de compensar caigudes importants a la borsa i facilitar els moviments econòmics de l'entitat afectada. [...]
|
3.
agència de publicitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Empresa que es dedica a preparar, crear, programar o executar publicitat per a un anunciant. [...]
|
4.
gestió de comunitats
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Tasca de crear, fer créixer, administrar i dinamitzar comunitats virtuals d'acord amb l'estratègia de l'organització que les promou. [...]
|
5.
gestor de comunitats | gestora de comunitats
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Persona que s'encarrega de crear, fer créixer, administrar i dinamitzar comunitats virtuals d'acord amb l'estratègia de l'organització que les promou. [...]
|
6.
publicitat de marca
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Publicitat l'objectiu de la qual és donar a conèixer una marca, crear, fixar o canviar-ne la imatge, augmentar-ne la notorietat o mantenir la fidelitat dels consumidors. [...]
|
7.
agència de relacions públiques
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Empresa que es dedica a crear, preparar, programar, executar i avaluar accions, campanyes o programes de relacions públiques per als seus clients i a assessorar-los en temes de relacions públiques. [...]
|
8.
màrqueting de continguts
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca. [...]
|
9.
plataforma de microblogs
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Xarxa de comunicació a través d'internet que permet crear un microblog. [...]
|
10.
trucatge
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Procediment fotogràfic, òptic, acústic, mecànic, digital, etc., utilitzat per a crear efectes especials. [...]
|