Resultats de la cerca frase exacta: 27

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
1. ludificació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia consistent a utilitzar la mecànica del joc per a crear un vincle emocional entre una marca i els seus usuaris. [...]
2. agrupament d'accions
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Operació consistent a ajuntar diverses accions ja emeses per crear accions de valor nominal augmentat proporcionalment sense afectar el capital social d'una empresa, generalment amb la intenció de compensar caigudes importants a la borsa i facilitar els moviments econòmics de l'entitat afectada. [...]
3. agència de publicitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa que es dedica a preparar, crear, programar o executar publicitat per a un anunciant. [...]
4. gestió de comunitats
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Tasca de crear, fer créixer, administrar i dinamitzar comunitats virtuals d'acord amb l'estratègia de l'organització que les promou. [...]
5. gestor de comunitats | gestora de comunitats
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
6. publicitat de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Publicitat l'objectiu de la qual és donar a conèixer una marca, crear, fixar o canviar-ne la imatge, augmentar-ne la notorietat o mantenir la fidelitat dels consumidors. [...]
7. agència de relacions públiques
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Empresa que es dedica a crear, preparar, programar, executar i avaluar accions, campanyes o programes de relacions públiques per als seus clients i a assessorar-los en temes de relacions públiques. [...]
8. màrqueting de continguts
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a crear i difondre continguts rellevants per al públic objectiu d'una marca, amb la finalitat de captar la seva atenció i mantenir o crear una comunitat afí a la marca. [...]
9. plataforma de microblogs
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Xarxa de comunicació a través d'internet que permet crear un microblog. [...]
10. trucatge
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procediment fotogràfic, òptic, acústic, mecànic, digital, etc., utilitzat per a crear efectes especials. [...]
Pàgines  1 / 3 
Pàgina  1  2  3  Següent >>