41.
màrqueting amb permís
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Màrqueting en què el consumidor permet que se li presenti un producte o un servei, o que se li enviïn missatges publicitaris pertinents i personalitzats. [...]
|
42.
raó per creure
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Enunciat breu i concís que expressa la raó que dona suport o credibilitat a la promesa de marca o a un benefici d'un producte. [...]
|
43.
psicogràfic -a
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Relatiu o pertanyent a la psicografia. [...]
|
44.
estand
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Instal·lació temporal per a la promoció o venda de productes o serveis que les empreses i altres organitzacions munten durant la celebració de fires i exposicions. [...]
|
45.
qualitativitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Capacitat d'una empresa o una organització d'oferir un producte o un servei que s'ajusti als requeriments i les expectatives de qualitat dels clients. [...]
|
46.
sala d'exposicions
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Sala on s'exposen els productes d'una empresa o se'n mostra l'ús o el funcionament, amb l'objectiu de promoure'n les vendes. [...]
|
47.
transiliència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Propietat d'una innovació per a alterar sobtadament, de manera positiva o negativa, el sistema de producció i l'activitat comercial d'una empresa o organització. [...]
|
48.
argumentari
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'arguments que un venedor pot o ha d'utilitzar per a convèncer un comprador potencial d'adquirir el producte o el servei que li ofereix. [...]
|
49.
blanqueig de salut
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Blanqueig destinat a promoure la percepció que els productes, serveis, polítiques o objectius d'una empresa, un organisme o un govern són beneficiosos per a la salut. [...]
|
50.
circularitzar
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Sol·licitar per escrit a tercers la confirmació de determinades dades comptables o financeres, o informació sobre altres incidències relacionades amb una empresa, durant un procés d'auditoria. [...]
|