71.
sinònim
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Mot que té el mateix significat que un altre, encara que en pugui diferir en altres valors funcionals dins un enunciat concret. [...]
|
72.
competència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Situació que resulta de la rivalitat entre empreses que concorren en un mateix segment de mercat i que ofereixen productes o serveis semblants. [...]
|
73.
competència
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Situació que resulta de la rivalitat entre empreses que concorren en un mateix segment de mercat i que ofereixen productes o serveis semblants. [...]
|
74.
concentració industrial
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Reunió en un mateix establiment dels diferents processos de producció, de manera que s'abarateixen els costos i s'augmenta el nivell productiu. [...]
|
75.
llamp
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Descàrrega elèctrica que es produeix entre dos núvols, entre diferents parts d'un mateix núvol o bé entre el núvol i el sòl. [...]
|
76.
multisuport
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Dit de la història que es comunica a través de diversos mitjans, adequant un mateix contingut a les exigències tècniques de cada mitjà. [...]
|
77.
pòlissa cupó
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Pòlissa col·lectiva mitjançant la qual el prenedor accepta la subscripció, rep el cupó i paga la prima corresponent tot en el mateix acte. [...]
|
78.
acció pròpia
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Acció vella propietat del mateix emissor o d'una empresa filial, perquè l'ha adquirit a borsa o perquè no l'ha pogut col·locar. [...]
|
79.
autopublicitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Publicitat que un suport publicitari destina, dins del mateix suport, a promocionar-se o a donar a conèixer la seva programació, els seus continguts, etc. [...]
|
80.
distorsió de preus
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Distorsió produïda per la presència d'un producte amb diferents preus en un mateix mercat, provocada generalment per falta de transparència en el mercat. [...]
|