Resultats de la cerca frase exacta: 58

Diccionaris terminològics
21. poder adquisitiu
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
22. bricallaire
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la vida
Persona que es dedica a comprar conills, aviram i els seus productes per a tornar-los a vendre. [...]
23. engreixador | engreixadora
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Treball
Persona que es dedica a comprar bestiar i aviram de poca edat amb la finalitat d'encebar-lo. [...]
24. engreixador | engreixadora
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències de la vida
Ramader que es dedica a comprar bestiar i aviram de poca edat amb la finalitat d'engreixar-lo. [...]
25. botiga de records
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Lleure. Turisme
Botiga en la qual els turistes poden comprar articles més o menys típics de l'indret que visiten. [...]
26. simonia
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Ciències socials
Pecat que consisteix a comprar o vendre coses sagrades, com ara sagraments, a canvi de diners o altres avantatges materials. [...]
27. canvi de divisa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Servei ofert per un banc o caixa de canvi que permet comprar o vendre divisa estrangera a canvi de divisa nacional. [...]
28. dret de subscripció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Dret dels accionistes d'una societat de comprar les noves accions emeses en una ampliació de capital amb preferència a altres persones. [...]
29. comprador d'art | compradora d'art
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Professional d'una agència de publicitat que s'encarrega de seleccionar, negociar i comprar produccions artístiques diverses, com ara fotografies, il·lustracions o originals. [...]
30. audiència activa en el mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Audiència formada pels consumidors que busquen activament i comparen preus amb l'objectiu de comprar un servei o producte a través de la xarxa. [...]
Pàgines  3 / 6 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  Següent >>