161.
declinabilitat
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Característica de la conceptualització verbal d'una campanya publicitària que es dona quan el missatge pot adaptar-se a diverses necessitats de comunicació. [...]
|
162.
to
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt de característiques que defineixen l'atmosfera, l'estil o l'ambient d'execució d'un anunci o d'una campanya publicitària. [...]
|
163.
seguiment
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Conjunt d'accions que tenen l'objectiu de garantir la continuïtat d'una acció o campanya de màrqueting directe o avaluar-ne els resultats. [...]
|
164.
test de concepte
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Test per a comprovar com els consumidors interpreten i avaluen el concepte de producte o l'eix de comunicació d'una campanya publicitària. [...]
|
165.
tenda
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Esport
Construcció desmuntable i transportable constituïda per una coberta de tela i per una estructura de bastons que la sosté, clavats a terra i subjectats mitjançant cordes, que s'utilitza com a habitacle provisional en el transcurs d'una excursió o una expedició. [...]
|
166.
test publicitari
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Test utilitzat en la investigació publicitària fonamentalment per a estudiar l'impacte i l'eficàcia d'un missatge publicitari o d'una campanya publicitària. [...]
|
167.
treballador temporer | treballadora temporera
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Treball
Treballador que exerceix la seva activitat solament durant una temporada a l'any, generalment en una campanya que és pròpia d'una estació determinada. [...]
|
168.
audiència cumulativa
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Audiència útil incrementada que s'obté en incloure una nova inserció en algun dels suports publicitaris utilitzats en una campanya o en incloure-hi altres suports. [...]
|
169.
llista de màrqueting
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Relació de noms, adreces, telèfons i altres dades de persones o organitzacions que constitueixen el públic objectiu d'una acció o campanya de màrqueting directe. [...]
|
170.
peça publicitària
Font
Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica
Economia. Empresa
Qualsevol element gràfic o audiovisual resultant d'un procés creatiu que, en forma d'esbós o com a original, forma part d'una campanya publicitària. [...]
|