Resultats de la cerca frase exacta: 674

91. nominalisme
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Doctrina filosòfica que afirma que només hi ha realitats individuals i que els universals són purs noms. [...]
92. amonestació
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Publicació, en l'església, dels noms i altres circumstàncies dels qui volen contreure matrimoni. Tirar les amonestacions. Amonestament. [...]
93. Noms dels subapartats de l'escrit de proposició de prova
Font Fitxes de l'Optimot
Els noms dels subapartats de l'escrit de proposició de prova habitualment comencen amb adjectius com ara documental, testifical o pericial cal·ligràfica, que poden tenir com a antecedent tant proves com mitjans de prova. Es considera que aquestes formes són possibles i que es poden interpretar [...]
94. Traducció de noms d'universitats, facultats i altres centres educatius
Font Fitxes de l'Optimot
Generalment es tradueixen al català els noms de les universitats, facultats i altres centres educatius. Yale University: Universitat de Yale Freie Universität Berlin: Universitat Lliure de Berlín Massachussetts Institute of Technology: Institut de Tecnologia de Massachussetts Universidad [...]
95. Traducció de noms propis de persona en alfabets no llatins
Font Fitxes de l'Optimot
96. agència de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Agència especialitzada a oferir serveis relacionats amb la creació de noms de marca. [...]
97. concurs de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Fórmula competitiva entre agències de brànding o agències de creació de noms de marca organitzada per un client a fi de decidir a quina atorga un projecte creatiu. [...]
98. estratègia de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia que defineix els principis que guien la creació de noms de marca d'un projecte. [...]
99. guia de creació de noms de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de principis i directrius que regeixen el desenvolupament de nous noms de marca en el si d'una empresa. [...]
100. -lita
Font Diccionari de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (2a edició)
Forma sufixada del mot gr. líthos, 'pedra', emprada per a formar noms de minerals i de roques. Ex.: oolita, criolita. [...]
Pàgines  10 / 68 
<< Anterior  Pàgina  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  Següent >>