Resultats de la cerca frase exacta: 1.171

11. experiència de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percepció que es forma un consumidor d'una marca com a resultat de la interacció, directa o indirecta, que ha mantingut amb aquella marca o amb algun dels seus productes. [...]
12. extensió de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia de màrqueting consistent a llançar un producte nou utilitzant una marca ja coneguda per a aprofitar-ne el capital. [...]
13. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Persona que s'encarrega de vetllar perquè una marca s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
14. guarda de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Funció de gestió d'una marca consistent a vetllar perquè s'expressi, en qualsevol punt de contacte, d'una manera consistent i d'acord amb els principis establerts en la plataforma de marca i en el llibre de marca. [...]
15. joc de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Videojoc produït o promogut per una marca en què l'escena està protagonitzada per aquesta marca. [...]
16. marca de ficció
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Marca imaginària que apareix en llibres, pel·licules, sèries de televisió o altres obres de ficció. [...]
17. narrativa de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
18. paper de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Indústria. Energia
Paper de tina de la mida del paper timbrat. [...]
19. plataforma de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
20. promesa de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Benefici rellevant, distintiu i durador al qual es pretén que els consumidors associïn una marca. [...]
Pàgines  2 / 118 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>