Resultats de la cerca bàsica: 225

81. adaptació de manlleus amb essa inicial davant de consonant / adaptació d'estrangerismes: estrès, esprint, esquetx, etc.
Font Fitxes de l'Optimot
plural d'aquests mots adaptats, se segueixen les regles morfològiques pròpies del català. Per exemple: estressos, esquetxos, espots, estics, esprints, etc. A més, com que comencen amb la vocal e-, cal recordar d'apostrofar l'article o la preposició que duguin. Per exemple: l'eslògan de la campanya o l [...]
82. Elisió del complement de règim en situacions díctiques / Col·labora-hi o Col·labora?, Apunta-t'hi o Apunta't?, etc.
Font Fitxes de l'Optimot
període d'inscripció als tallers. Apunta-t'hi! No deixis que la campanya la facin els altres: col·labora-hi tu també. L'AMPA som tots. Participa-hi! No obstant això, en certs contextos molt restringits, aquest pronom es pot elidir, com ara quan l'interlocutor té al davant el full en el qual ha d'anotar [...]
83. 'posar en valor' o 'fer valer'? / Com es diu poner en valor en català?
Font Fitxes de l'Optimot
nostres competències com a empresa. En el sentit d'ajudar a l'èxit d'una cosa o fer-ne augmentar el valor, es pot dir remarcar, realçar, reivindicar, etc. Per exemple: Faran una jornada gastronòmica per reivindicar els productes de la terra. Amb aquesta campanya publicitària remarquen les riqueses [...]
84. rebot
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de missatges rebotats en una campanya de màrqueting per correu electrònic. [...]
85. Com es diu mailing en català? / publitramesa
Font Fitxes de l'Optimot
Àrea temàtica Economia. Empresa
publitramesa El terme anglès mailing correspon en català a publitramesa i designa una tramesa publicitària personalitzada que s'envia per correu a persones seleccionades prèviament i que sol constar d'un sobre i d'una carta publicitària. Per tant, es pot dir: Començarem la campanya amb una [...]
86. cost per punt de ràting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
87. percentatge de rebot
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Expressió en percentatge del rebot que s'ha produït en una campanya de màrqueting. [...]
88. imatge clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Motiu visual concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
89. so clau
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Motiu sonor concís i característic que serveix per a potenciar el record d'una campanya publicitària. [...]
90. efecte de sobreexposició
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Comunicació. Audiovisuals
Fenomen de pèrdua d'efectivitat d'un anunci o d'una campanya publicitària com a conseqüència d'una difusió excessiva. [...]
Pàgines  9 / 23 
<< Anterior  Pàgina  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Següent >>