Definició
El missatgedecorreu electrònic és una comunicació que es transmet d'una bústia electrònica a una altra per mitjà d'un programa decorreu electrònic.
Criteris generals de redacció
Aquest tipus de missatges es poden produir en molts àmbits. És important que des del primer moment es [...]
l'assistència contestant aquest mateix missatge.
Esperem que la sessió sigui del vostre interès i us agraïm la vostra col·laboració.
Cordialment,
Cristina Jové
Àrea de Formació
Consultoria Messeguer
www.messeguer.cat
[...]
Definició
El currículum és un
document que conté la informació personal i els mèrits acadèmics i professionals d'una
persona que sol·licita un lloc de treball, una plaça, l'obtenció d'un
premi, etc.
Criteris generals de redacció
La
redacció del currículum ha de ser neutra, sense valoracions [...]
Àrea temàticaTecnologies de la informació i la comunicació
correu electrònic ('sistema' o 'missatge') missatge electrònic ('missatge') adreça electrònica ('destinació')
En català, la forma que serveix per referir-se al sistema per mitjà del qual es poden enviar i rebre missatges des d'un ordinador a un altre o a una xarxa de diversos usuaris és correu [...]
ara:
dades del centre que lliura el certificat
tipus de certificat de què es tracta, a tall de títol
vistiplau d'un càrrec superior
Pel que fa als criterisde redacció, cal mantenir un to formal. Els tractaments que s'utilitzen en la redacció dels certificats són el de primera persona [...]
qui rep els diners.
Conté, en general, les dades següents:
capçalera de l'entitat que rep els diners
identificació del rebut
nom del pagador
quantitat de diners rebuts
concepte pel qual es fa el pagament (pot ser l'origen del deute, la referència a la factura corresponent, etc.)
lloc i [...]
Definició
Document per mitjà del qual la persona interessada demana a l'Administració que anul·li o modifiqui una resolució o un acte administratiu, perquè el considera perjudicial per als seus drets.
La Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de [...]
de la salutació
signatura
comiat
datació
Pel que fa als criteris generals de redacció, cal tenir en compte que la forma del verb principal, saluda, fa que calgui usar el tractament de tercera persona del singular tant per a qui saluda com per a la persona destinatària. Aquesta particularitat [...]
El xec és un document de crèdit per mitjà del qual el titular d'un compte bancari dona una ordre de pagament, al banc o a la caixa d'estalvis, de la totalitat o d'una part dels fons que tingui disponibles en el compte.
Tipus de xec
Xec al portador: Xec que pot ser cobrat personalment i [...]
documents públics han de ser autoritzats per un notari o un funcionari públic, d'acord amb les formalitats que la llei exigeix (art. 1216 del Codi civil). En els privats només cal que hi intervinguin les parts contractants.
Un conveni és un document per mitjà del qual s'estableixen uns acords entre [...]