Pacte pel qual en una operació de compravenda d'actius el venedor es compromet a tornar a comprar els mateixos valors que ha venut, en un termini i a un preu prefixats. [...]
Metodologia de resolució de problemes i de descobriment d'oportunitats inspirada en els procediments del disseny, que intenta aconseguir solucions creatives en què es conjuminin les necessitats de la societat amb allò que és tecnològicament factible i té valor afegit. [...]
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
Producte que s'ofereix a preu rebaixat, a vegades per sota del preu de cost, a fi d'estimular-ne la venda i d'atreure els consumidors cap al punt de venda perquè en comprin d'altres. [...]
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]