Resultats de la cerca castellà-català: 7.876

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
71. pacte de recompra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Pacte pel qual en una operació de compravenda d'actius el venedor es compromet a tornar a comprar els mateixos valors que ha venut, en un termini i a un preu prefixats. [...]
72. participació de mercat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge de les vendes d'un producte, marca o empresa en relació amb el total de vendes del sector productiu al qual pertany. [...]
73. pensament de dissenyador
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Metodologia de resolució de problemes i de descobriment d'oportunitats inspirada en els procediments del disseny, que intenta aconseguir solucions creatives en què es conjuminin les necessitats de la societat amb allò que és tecnològicament factible i té valor afegit. [...]
74. percentatge de rebot
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Expressió en percentatge del rebot que s'ha produït en una campanya de màrqueting. [...]
75. plataforma de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Document estratègic de creació i gestió d'una marca que sintetitza els elements principals de la seva identitat, utilitzat com a marc per a guiar les decisions i accions que puguin influir en la marca i assegurar-ne la coherència i la consistència. [...]
76. preparació de comandes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Acció d'extreure productes d'un magatzem per elaborar una comanda. [...]
77. preu de desnatació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Preu de venda intencionadament elevat d'un nou producte llançat al mercat. [...]
78. producte de reclam
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Producte que s'ofereix a preu rebaixat, a vegades per sota del preu de cost, a fi d'estimular-ne la venda i d'atreure els consumidors cap al punt de venda perquè en comprin d'altres. [...]
79. promesa de marca
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Benefici rellevant, distintiu i durador al qual es pretén que els consumidors associïn una marca. [...]
80. quota de presència
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Percentatge d'aparició d'una marca en un espai o un canal determinats en relació amb el percentatge d'aparició de la resta de marques de la mateixa categoria o del mateix sector durant el mateix període de temps, que indica el seu grau de visibilitat en aquell espai. [...]
Pàgines  8 / 788 
<< Anterior  Pàgina  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Següent >>