Operació en el processament del llenguatge natural consistent a identificar i classificar paraules, frases o altres unitats textuals d'un corpus en categories predefinides, com ara persones, organitzacions, expressions de temps, valors monetaris, percentatges o quantitats. [...]
Activitat que duu a terme una organització per crear oportunitats de diàleg amb les seves parts interessades amb l'objectiu de tenir una base fonamentada per a la presa de decisions. [...]
Procés pel qual una empresa identifica els seus clients i en personalitza el tractament per mitjà de programes informàtics que tenen en compte de manera conjunta les dades sobre atenció al client, vendes i estratègies de màrqueting. [...]
Assegurança de vida en què si l'assegurat és viu a la data de venciment del contracte el beneficiari cobra la prestació i si és mort els seus hereus cobren el valor nominal de les primes pagades. [...]
Conjunt d'activitats preventives i correctores que es duen a terme coordinadament per a fer el seguiment i el control del risc i per a mantenir una bona comunicació amb els usuaris i amb la població en general amb relació al risc. [...]
Innovació centrada en la descoberta de nous models de negoci, la reconfiguració de les cadenes de valor i el redisseny de productes, amb l'objectiu d'adaptar-se, amb pocs recursos, a les necessitats i al poder adquisitiu d'usuaris amb grans restriccions econòmiques. [...]
Esquema escrit de la conversa que ha de mantenir un teleoperador amb el seu interlocutor, que inclou una llista de possibles objeccions amb les seves respostes corresponents. [...]