Resultats de la cerca bàsica: 1.402

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
41. ràtio de visites amb compra
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació, habitualment expressada en forma de percentatge, entre el nombre de visites d'un espai publicitari i les compres que generen. [...]
42. reconeixement d'entitats amb nom
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Operació en el processament del llenguatge natural consistent a identificar i classificar paraules, frases o altres unitats textuals d'un corpus en categories predefinides, com ara persones, organitzacions, expressions de temps, valors monetaris, percentatges o quantitats. [...]
43. relació amb les parts interessades
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Activitat que duu a terme una organització per crear oportunitats de diàleg amb les seves parts interessades amb l'objectiu de tenir una base fonamentada per a la presa de decisions. [...]
44. pagaré d'empresa amb garantia real
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
 [...]
45. gestió de la relació amb els clients
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Procés pel qual una empresa identifica els seus clients i en personalitza el tractament per mitjà de programes informàtics que tenen en compte de manera conjunta les dades sobre atenció al client, vendes i estratègies de màrqueting. [...]
46. assegurança de capital diferit amb reemborsament de primes
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Assegurança de vida en què si l'assegurat és viu a la data de venciment del contracte el beneficiari cobra la prestació i si és mort els seus hereus cobren el valor nominal de les primes pagades. [...]
47. taxa de compromís
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Indicador que mesura el compromís dels usuaris d'un mitjà social amb una marca, que es calcula amb fórmules diverses segons el mitjà. [...]
48. gestió del risc
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'activitats preventives i correctores que es duen a terme coordinadament per a fer el seguiment i el control del risc i per a mantenir una bona comunicació amb els usuaris i amb la població en general amb relació al risc. [...]
49. innovació frugal
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Innovació centrada en la descoberta de nous models de negoci, la reconfiguració de les cadenes de valor i el redisseny de productes, amb l'objectiu d'adaptar-se, amb pocs recursos, a les necessitats i al poder adquisitiu d'usuaris amb grans restriccions econòmiques. [...]
50. argumentari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Esquema escrit de la conversa que ha de mantenir un teleoperador amb el seu interlocutor, que inclou una llista de possibles objeccions amb les seves respostes corresponents. [...]
Pàgines  5 / 141 
<< Anterior  Pàgina  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Següent >>