Resultats de la cerca bàsica: 223

161. declinabilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Característica de la conceptualització verbal d'una campanya publicitària que es dona quan el missatge pot adaptar-se a diverses necessitats de comunicació. [...]
162. to
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt de característiques que defineixen l'atmosfera, l'estil o l'ambient d'execució d'un anunci o d'una campanya publicitària. [...]
163. tenda
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Esport
Construcció desmuntable i transportable constituïda per una coberta de tela i per una estructura de bastons que la sosté, clavats a terra i subjectats mitjançant cordes, que s'utilitza com a habitacle provisional en el transcurs d'una excursió o una expedició. [...]
164. seguiment
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Conjunt d'accions que tenen l'objectiu de garantir la continuïtat d'una acció o campanya de màrqueting directe o avaluar-ne els resultats. [...]
165. test de concepte
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test per a comprovar com els consumidors interpreten i avaluen el concepte de producte o l'eix de comunicació d'una campanya publicitària. [...]
166. test publicitari
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Test utilitzat en la investigació publicitària fonamentalment per a estudiar l'impacte i l'eficàcia d'un missatge publicitari o d'una campanya publicitària. [...]
167. treballador temporer | treballadora temporera
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Treball
Treballador que exerceix la seva activitat solament durant una temporada a l'any, generalment en una campanya que és pròpia d'una estació determinada. [...]
168. audiència cumulativa
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Audiència útil incrementada que s'obté en incloure una nova inserció en algun dels suports publicitaris utilitzats en una campanya o en incloure-hi altres suports. [...]
169. llista de màrqueting
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Relació de noms, adreces, telèfons i altres dades de persones o organitzacions que constitueixen el públic objectiu d'una acció o campanya de màrqueting directe. [...]
170. peça publicitària
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualsevol element gràfic o audiovisual resultant d'un procés creatiu que, en forma d'esbós o com a original, forma part d'una campanya publicitària. [...]
Pàgines  17 / 23 
<< Anterior  Pàgina  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  Següent >>