Resultats de la cerca bàsica: 3.338

Diccionaris terminològics  | Economia. Empresa
81. no-excloïbilitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualitat de no excloïble d'un bé o servei. [...]
82. no-rivalitat
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Qualitat de no rival d'un bé o servei. [...]
83. compra per pànic
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Compra sobtada de quantitats inusualment grans d'un producte en previsió de l'escassetat de subministrament o del ràpid augment de preus que una situació de crisi efectiva o temuda podria provocar. [...]
84. línia permanent
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Línia telefònica oberta les 24 hores del dia, o durant un horari ampli, mitjançant la qual una empresa presta servei d'assessorament, de consulta o bé d'assistència tècnica als seus clients. [...]
85. subcontractació
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Compra de productes semielaborats o de serveis que fa una empresa a proveïdors externs amb la finalitat d'utilitzar-los en el procés de producció o en l'activitat que duu a terme. [...]
86. tardans
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Categoria d'adoptants constituïda per les persones que es resisteixen a adoptar un producte nou o una innovació o bé no l'adopten fins que no ho ha fet la majoria de consumidors. [...]
87. posició curta
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Posició corresponent al venedor d'una opció o un futur. [...]
88. posició llarga
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Posició corresponent al comprador d'una opció o un futur. [...]
89. centre d'atenció telefònica
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Departament d'una empresa format per diversos grups de treball agrupats en xarxa que es dediquen a atendre les trucades dels clients o clients potencials o a dur a terme campanyes de màrqueting telefònic. [...]
90. discriminació de preus
Font Diccionaris terminològics del TERMCAT
Àrea temàtica Economia. Empresa
Estratègia comercial consistent a establir un preu diferent per a un mateix producte o servei segons el comprador, sense que la diferència de preu respongui a una diferència en els costos de producció o distribució. [...]
Pàgines  9 / 334 
<< Anterior  Pàgina  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Següent >>